loading...
بارسایی ها
amin 55 بازدید : 19 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا بعد از برد 1-2 تیمش مقابل سویا با خبرنگاران صحبت کرد و درمورد مسائل مختلف، از جمله بازی بعدی تیمش مقابل رئال مادرید گفت.

مسی با تمجید از رئال مادرید گفت:«رئال تیم فوق العاده ای است و برای رسیدن به فینال کوپا دل ری باید در بالاترین سطح ممکن در بازی این هفته (دور برگشت مرحله نیمه نهایی) به مصاف رئال مادرید برویم

او به علاوه اعلام کرد که انتقاداتی که از رفتارش در پایان بازی با رئال در ورزشگاه برنابئو به گوش می رسید، تاثیری روی او نگذاشته و گفت:« با اطلاع از اینکه این حرفها از کجا می آیند، اصلا من را نگران نمی کنند

Messi va ser el convidat d''El Marcador' de Barça TV després del partit amb el Sevilla / FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

*بازی با سویا:« ما در بازی قبلی مان نتیجه خوبی کسب نکرده بودیم و این کاملا محسوس بود ولی توانستیم بازی را به جلو پیش ببریم. فکر نکردن به بازی با میلان سخت است. می دانیم که در بازی سن سیرو بهترین بازی ممکن را انجام ندادیم. هرچند که هدف ما عقب افتادن از حریف نبود

*جام حذفی:« در بازی با رئال باید بهترین بازی ممکن را مقابل یک حریف فوق العاده به نمایش بگذاریم. باید همان بازیهای قبلی مان را انجام دهیم و بدون آنکه بازی میلان یا بازی با سویا را در ذهن داشته باشیم، مثل همیشه کار کنیم

*انتقادات از او به خاطر آنچه در مادرید به وجود آمده:« اصلا به این موضوع فکر نمی کنم و تنها چیزی که فکرم را مشغول کرده رسیدن به فینال است. با دانستن اینکه این انتقادات از کجا می آیند، زیاد خودم را نگران نمی کنم.بازی با رئال حسابش جداست»

*خوش بینی:« در لیگ قهرمانان اروپا سرنوشت ما به خودمان بستگی دارد. نباید که نه به رئال و نه به میلان فکر کرد. مقابل ایتالیایی ها می توانیم واکنش نشان داده و به جریان رقابت برگردیم

*استراحت:« من سالهاست که به این وضعیت عادت کرده ام. زمانی که در بازی های پی در پی حضور دارم، اوضاعم بهتر هم می شود. بازی کردن همیشه بهتراز تمرین کردن یااستراحت کردن است.»

*گلزنی در تمام بازیهای باقی مانده:« من اصلا به این موضوع فکر نمی کنم. آنچه مهم است این است که اوضاع تیم خوب پیش برود. آنچه مردم در آینده به ارزیابی اش می پردازند، آن موفقیت هایی است که این تیم به دست خواهد آورد

* خلق موقعیت های بیشتر گلزنی:« در بازی با میلان موقعیت های زیادی خلق نکردیم. دربازی با سویا و با حضور ویا، فضاهای بیشتری برای من ایجاد شد.»

*بهترین گل مسی:« از نظر خودم بهترین گلهایم آن گلهایی است که در فینال لیگ قهرمانان اروپا زدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 495
  • بازدید کلی : 2,983