loading...
بارسایی ها
amin 55 بازدید : 11 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرد که علاقه زیادی دارد تا یکی از بازیکنان رئال مادرید را به خدمت بگیرد ولی او از بازیکن خاصی نام نبرد

این درحالی است که رئال مادرید و بارسلونا دوحریف دیرینه در لیگ فوتبال اسپانیا هستند و به ندرت پیش می آید که بازیکنانی در هر دوی این تیم ها توپ زده باشند؛ هرچند که بازیکنانی مثل خاویر ساویولا، لوئیس فیگو ، رونالدوی برزیلی و میشل لادروپ این تجربه را داشته اند.

Sandro Rosell és entrevistat per Luis del Olmo / FOTO: ÁLEX CAPARRÓS - FCB

دراین میان روسل از بازیکن مورد علاقه اش که در حال حاضر در تیم مورینیو توپ می زند نام نبرد ولی اعلام کرد که یکی از بازیکنان رئال هست که باشگاه کاتالان همواره به جذبش تمایل داشته.

روسل در صحبت هایی به پونتو رادیو گفت:« یکی از بازیکنان رئال مادریداست که من سالهاست به او علاقه دارم ولی از او اسم نمی برم؛ چون با نام بردن از این بازیکن یک سیرک بزرگ به راه خواهد افتاد. رئال مادرید چندین بازیکن بزرگ دارد و یکی از این بازیکنان هست که من واقعا دوست دارم که او را به خدمت بگیرم. او ایکر کاسیاس است؟ من دوست ندارم هیچ سرنخی بدهم

خیلی ها براین باورند که بازیکن موردعلاقه روسل کریستیانو رونالدو است. ولی رئیس باشگاه کاتالان هیچ سرنخی نمی دهد و در پاسخ به این سوال که آیا او دوست دارد تا کریس رونالدو را به صورت مجانی به تیمش ببرد گفت:« برخی مسائل هستند که شاید مجانی باشند ولی شاید برایت گران تمام شوند

این در حالی است که رقابت میان رئال مادرید و بارسلونا در دنیا شهره است و رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرده که با وجود فشار فراوان موجوددر بازی ال کلاسیکو، این بازی، یک بازی تماشایی است:« بازی ال کلاسیکو برای من فشار زیادی را به همراه دارد. چرا که همیشه بازی فوق العاده ای برای تجربه کردن است. این یکی از بازی هایی است که اگر در آن به پیروزی برسی، همه به تمجید از بازیکنان می پردازند ولی اگر تیم در آن بازی ببازد، تقصیرها گردن رئیس باشگاه می افتد

چند روز پیش اعلام شد که در اردوی پیش فصل تابستانی بارسلونا در یکی از دیدارهای دوستانه اش به مصاف بایرن مونیخی می رود که پپ گواردیولا را روی نیمکت مربیگری اش خواهد دید. روسل در مورد رویارویی با پپ گفت:« ما دلمان برای پپ تنگ می شود. رگ و ریشه ای که او از بارسلونا به همراه دارد، همیشه در دنیای فوتبال باقی خواهد ماند ولی زندگی ادامه خواهد داشت. اگر او در آینده نامزد ریاست باشگاه بارسلونا شود، خود من به او رای می دهم؛ چون دوست دارم که او را در سمت ریاست باشگاه کاتالان ببینم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 571
  • بازدید کلی : 3,059