loading...
بارسایی ها
amin 55 بازدید : 13 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

به گزارش مارکا، این بازیکن شیلیایی در برد امروز 6-1 در برابر ختافه موفق شد برای تیمش با پاس فوق العاده اینیستا گلزنی کند. او درباره اولین گل فصلش گفت:«من در این فصل موقعیت های زیادی خلق کردم که به گل تبدیل نشد ولی امروز موفق شدم

Alexis Sánchez / PHOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

او در مصاحبه با شبکه گل اظهار داشت که تمام تلاشش برای گلزنی را به کار برده است. او همان بازیکن اول فصل است و به همان اندازه تلاش می کند:«امروز فقط موفق شدم که گل بزنم ولی من همان بازیکنم و ذهنم عوض نشده است. من شانس هایی برای زدن گل داشتم که به ثمر ننشست

او همچنین افزود در تیمی مثل بارسلونا کل تیم مهم است:«در تیم ما کار همه مهم است. حتی بازیکنانی که بر روی نیمکت نشسته اند. ما بازی فوق العاده ای داشتیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 636
  • بازدید کلی : 3,124