loading...
بارسایی ها
amin 55 بازدید : 8 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

لیونل مسی یکشنبه شب موفق شد تا برای بارسلونا گلزنی کند و دروازه اوساسونا را باز کرد تا تعداد گلهایش در رقابت های لالیگا از 200 گل عبور کند. مسی در بازی یکشنبه شب 4 گل زد که البته می توانست به مراتب بیشتر ازاینها باشد. ولی همین 4 گل کافی بود تا مسی نامش را در جمع بزرگان لالیگا ثبت کند.

احتمالا خود مسی هم در جریان این نبود ولی بدین ترتیب توانست جوان ترین فوتبالیست تاریخ لالیگا لقب بگیرد که از مرز 200 گل در این رقابتها عبور کرده. مسی حالا با 25 سال و 217 روز توانست تعداد گلهایش در لالیگا را به عدد201 برساند . کاری که ساررا در سن 29 سال و 352 روزگی و رائول گونسالس در سن 30 سال و 255 روزگی آن را انجام داد

 

 

Messi Gola 200/ PHOTO: Miguel Ruiz - FCB

حالا مسی، هفتمین فوتبالیستی است که توانسته تعداد گلهایش در لالیگا را از مرز 200 گل فراتر ببرد. رکوردی که با 251 گل در اختیار ساررا است. اوگو سانچس با 234 گل، رائول گونسالس با 228 گل، دی استفانو با 227 گل، سسار با 224 گل، کینی با 219 گل و پائینیو با 210 گل در رده های اول تا ششم هستند.

مسی حالا تنها بازیکن تاریخ لالیگاست که در یازده هفته متوالی گلزنی کرده و بدین ترتیب رکورد ماریانو مارتین در فصل (3-1942) و رونالدو در فصل 7-1996 را که هر دو با پیراهن بارسلونا در ده هفته متوالی گلزنی کرده بودند را پشت سرگذاشت.اگر همین روند ادامه داشته باشد، مسی رکوردهای فراوانی را درپایان فصل به نام خودش ثبت خواهد کرد.

amin 55 بازدید : 11 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)
خط و نشان بارسلونا براي رئال

 در ادامه هفته بيست و يکم رقابت‌هاي لاليگا، بارسلونا در نيوکمپ ميزبان اوساسونا و ياران مسعود شجاعي بود و در پايان با نتيجه پرگل 5 بر يک به برتري رسيد.


در اين بازي ليونل مسي درخشش خيره‌کننده‌اي داشت و به تنهايي 4 بار در دقايق (11، 26 پنالتي، 56 و 58) دروازه تيم اوساسونا را گشود تا رکورد ديگري را به نام خود ثبت کند.

مسي با گلزني در اين بازي رکورد گلزني کريس رونالدو و ماريانو مارتين در 10 بازي متوالي را پشت سر گذاشت و در 11 بازي پياپي لاليگا گلزني کرد و اين رکورد را به نام خود ثبت کرد.

مهاجم آرژانتيني با 4 گلي که در اين بازي به ثمر رساند از مرز 200 گل در لاليگا هم گذشت و در جمع 7 بازيکني که پيش از اين از مرز اين تعداد گل گذشته‌اند، قرار گرفت.

ديگر گل بارسا در اين ديدار توسط پدرو رودريگوئز در دقيقه 40 زده شد.

تک گل اوساسونا هم توسط رائول سدريک 24 به ثمر رسيد.

البته در جريان اين رقابت و در دقيقه 28 آريباس گاريدو اخراج شد تا شاگردان مندليبار بيش از 60 دقيقه از بازي را 10 نفره مقابل صدرنشين لاليگا به بازي بپردازند. مسعود شجاعي هافبک ايراني اوساسونا هم در اين ديدار به عنوان يار جانشين در دقيقه 46 به ميدان رفت و نتوانست مانع شکست تيمش شود.

بارسا با اين برد 58 امتيازي شد و اختلاف 15 امتيازي خود با رئال را حفظ کرد.

شاگردان ژوزه مورينيو پيش از اين ديدار با هت‌تريک رونالدو و با 4 گل ختافه را در هم کوبيدند.

رايووايکانو هم با نتيجه 3 بر صفر رئال بتيس را مغلوب کرد.
amin 55 بازدید : 8 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

ویکتور والدز به سران باشگاه بارسلونا اعلام کرده که قصد تمدید قرار داد خود را ندارد و قرار داد او تا 2014 اعتبار دارد.

تفکرات بارسا برای شماره 1

بارسا با قرار ندادن والدز در لیست فروش نشان داد که یا همچنان امید این را دارد که قرارداد والدز را تمدید کند و یا اینکه منتظر می ماند تا والدز خود اولین قدم را برای جدایی از بارسا بردارد و بعد از آن باشگاه پیشنهادهای رسیده را بررسی کند و اگر اینگونه نشود بارسا منتظر می ماند تا قرارداد والدز در ژوئن 2014 به اتمام برسد.

بارسا علاقه ندارد برای به خدمت گرفتن دروازه بان پول زیادی خرج کند و به این منظور اولویت آنها تمدید قرارداد والدز است.

گزینه دیگر پیش روی بارسا استخدام دروازه بانی جوان و با آتیه است که بتوان برای سالها روی او حساب باز کرد و آنها می دانند که چنین دروازه بانی را نمی توان با قیمت کم خریداری کرد.

مساله دیگری که امکانش کم است، اتفاق بیوفتد این است که بارسا والدز را با دروازه بان دیگری و بصورت مستقیم جابجا کند.اما با توجه به اینکه اولین هدف تابستانی بارسا نیمار، مهاجم برزیلی است، و او حداقل 50 میلیون یورو برای بارسا خرج دارد، آنها نمی توانند پول زیادی برای دروازه بان بپردازند.

بارسا در تکاپو است که اگر تا تابستان نتوانستند قرارداد والدز را تمدید کنند با پول فروش او دروازه بانی را خریداری کنند.

amin 55 بازدید : 15 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

ژاوی، ستاره خط میانی بارسا، معتقد است رئالی ها در طول دوران غیبت کاسیاس، جای خالی او را احساس خواهند کرد.

Xavi Hernández / FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

کاپیتان تیم ملی اسپانیا در دیدار چهارشنبه شب مقابل والنسیا در کوپا دل ری دچار شکستگی استخوان دست شد و انتظار می رود برای 6 تا 8 هفته از میادین دور باشد؛ غیبتی که ژاوی معتقد است می تواند برای رئالی ها هزینه زیادی داشته باشد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:«این بیش از یک مشکل است. کاسیاس قلب و روح رئال و کاپیتان این تیم است. مصدومیت او ضربه بزرگی برای رئال و تیم ملی اسپانیاست

هافبک باتجربه بارسا همچنین از تصمیم مورینیو برای نیمکت نشین کردن کاسیاس در دو دیدار مقابل مالاگا و رئال سوسیه داد، ابراز تعجب کرد و گفت:«من با او خیلی صحبت کردم. ما برای هم پیام فرستادیم. برای او آروزی موفقیت کردم. من از این اتفاق خیلی متعجب شدم.برای من تعجب برانگیز بود بازیکنی که برای سال ها شماره 1 است و همیشه در تیم بوده، ناگهان کنار گذاشته شود اما این مشکل آنهاست.شرایط پیچیده ای است. من نباید در این مورد نظر بدهم. من اخبار را خواندم و می توانم درک کنم که باشگاه رئال در حال حاضر در بهترین شرایط قرار ندارد.

اما به هر حال آنها حریف بسیار دشواری در نیمه نهایی کوپا دل ری خواهند بود و برای شکست دادن آنها باید تلاش زیادی بکنیم

amin 55 بازدید : 17 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

بارسلونا به صورت میانگین در هر بازی 2.9 گل به ثمر رسانده

بارسلونا بعد از برگزاری 34 بازی در رقابت های این فصل و در تورنمنت های مختلف توانسته تا با به ثمر رساندن 100 گل اولین تیم حاضر در لیگ های کشورهای مختلف اروپایی باشد که تا به اینجا صد گل زده اند.

میانگین گلزنی بارسلونا در هر بازی 2.9 گل بوده تا آنها بعد از 34 بازی، صد گله شوند. این درحالی است که این اتفاق در میانه رقابت ههای این فصل رخ داده و نشان از توان بالای گلزنی بارسلونا دارد.

Barcelona celebrates against Málaga

بارسلونا تا به اینجای رقابت های لالیگا 66 گل به ثمر رسانده و این درحالی است که تازه دور برگشت لالیگا آغاز شده و گویا بارسلونا رکورد فصل گذشته رئال مادرید که در 38 هفته لالیگا، 121 گل به ثمر رسانده بود را نشانه گرفته است. علاوه بر 66 گل بارسا در رقابت ههای این فصل لالیگا، آنها در 6 بازی شان در رقابت های این فصل کوپا دل ری، 19 گل زده اند و در شش بازی شان درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 11 گل به ثمر رسانده اند و در دوبازی برگزار شده در سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید به 4 گل رسیدند.

دراین 4 تورنمنت رسمی (لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا) بارسلونا 16 گلزن داشته که لیونل مسی در صدر جدول گلزنان این فصل بارساست که در طول این فصل 40 گل به ثمر رسانده.

مسی در حال حاضر و در رقابت های لالیگا با 29 گل آقای گل است و در لیگ قهرمانان اروپا هم به دنبال آن است تا برای پنجمین سال متوالی عنوان آقای گلی را مال خود کند. مسی تا به اینجا تقریبا 40% از گلهای بارسلونا را به ثمر رساندده. درکمال تعجب دومین گلزن برتر این فصل بارسلونا،داوید ویا است. بازیکنی که دقایق زیادی را برای بارسا به میدان نرفته ولی توانسته 10 گل برای تیمش بزند که 5 گل در رقابت های لالیگا و5 گل در جام حذفی به ثمر رسانده. بعد از او هم سسک فابرگاس، آدریانو و چابی هستند که هر یک شش گل زده اند.

آلوس، بوسکتس و سانگ هم هرکدام یک بار برای بارسلونا گلزنی کرده اند و پیکه و پویول یک بار در لالیگا و یک بار هم در کوپا دل ری به گل رسیده اند. بدین ترتیب به جز والدس و پینتو ، تنها بازیکنانی که برای بارسلونا گلزنی نکرده اند، ماسچرانو، مونتویا، بارترا ، مونیسا و دوس سانتوس هستند و البته کوئنکا و آبیدال هم هستند که آنها در آستانه بازگشت به ترکیب تیمشان هستند.

بارسلونا اولین تیم حاضر در لیگ های سرشناس اروپایی است که توانسته در فصل جاری تعداد گلهایش را به عدد 100 برساند.

amin 55 بازدید : 20 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

رکورددار بیشترین گل زده جهان بعد از پیروزی تیمش مقابل مالاگا مصدوم شد و روز جمعه را با تیم تمرین نکرد، اما این بازیکن 25 سال امروز به طور کامل با تیم تمرین کرد و گفته می شود برای بازی فردا شب مقابل اوساسونا آماده است.

Messi, amb els seus companys / FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

باید دید کادر فنی بارسا به مسی اجازه بازی می دهد یا خیر؟ گفتنی است کاتالان ها در ادامه بازی های جام حذفی اسپانیا موصوم به کوپا دل ری روز چهارشنبه باید به مصاف تیم رئال مادرید بروند و ممکن است مربیان تیم بارسلونا ریسک نکنند و مسی را از ابتدا در بازی فردا شب مقابل اوساسونا در ترکیب قرار ندهند.

amin 55 بازدید : 19 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

بازیکن توانای خط میانی بارسلونا براین باور است که تیمش هنوز هم می تواند پیشرفت کند ویادآوری کرد که آبی اناری ها تمایل زیادی برای بازگشت به روزهای قهرمانی در لالیگا دارند.

با برد 2-4 بارسلونا مقابل مالاگا در بازی 5شنبه شب این تیم در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی کوپا دل ری ، بارسلونا اولین تیم رقابت های این فصل در کل اروپاست که در تمامی تورنمنت ها توانسته به 100 گل برسد.

دراین میان چابی ارناندس در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا گفته:« ما باید در زمینه ضربات نهایی راندمان بهتری داشته باشیم تا بتوانیم سرنوشت بازیها را زودتر رقم بنزمی. فکر می کنم که ما در سطح خوبی هستیم و در حال حاضر از فوتبالمان لذت می بریم . من هرزمانی که بازیکنانی را در خط حمله تیم و به دنبال توپ می بینم،واقعا حس خوبی دارم

چابی ادامه داد:« ما در شرایط خوبی هستیم و جو خوبی در رختکن تیم حاکم است می توان بازتاب آن را در زمین مسابقه دید. شما به برد عادت کرده اید و زمانی که می بازی واقعا دردناک است

بارسلونا بعد از تقبل شکست در آخرین بازی اش در لالیگا و مقابل رئال سوسیداد، حالا باید خود را برای بازی یکشنبه شب مقابل اوساسونا آماده کند و بعد از آن هم در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل رئال مادرید به میدان برود.

amin 55 بازدید : 21 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

در جریان بازی 5شنبه شب بارسلونا مقابل مالاگا در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی کوپا دل ری که با برد 2-4 رئال به اتمام رسید، مسی نتوانست در طول 90 دقیقه برای تیمش بازی کند؛ اتفاقی که چندان عادی نیست.

Messi scores the goal #100 / PHOTO: MIGUEL RUIZ-FCB.

این ستاره آرژآنتینی در دقیقه 82 بازی از مربی تیمش خواست تا او را تعویض کند و بدین ترتیب تیاگو آلکانتارا به جای او وارد زمین شد. درخواست تعویض به خاطر احساس درد و گرفتگی عضلانی در پاهای مسی بود و اعضای کادر فنی بارسلونا تشخیص دادند که با توجه به بازیهای سخت پیش روی بارسلونا (که هفته آینده باید مقابل اوساسونا و رئال مادرید به میدان رفته) و بعد از آن هم کار سختی را درمرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان خواهند داشت، به ستاره شان فشار نیاورده ودرمورد سلامتش احتیا  کنند.

زمین نامساعد ورزشگاه لاروسالدا، حقیقتا زمین ایده آلی برای برگزاری یک بازی دراین حد و اندازه نبود. مسی قبل از آنکه زمین مسابقه را ترک کند ، توانست برای بارسلونا گلزنی کرده و با گلی که با ضربه سربه ثمر رساند، در برد 4-2 تیمش نقش داشته باشد.

amin 55 بازدید : 19 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

هافبک بارسا عملکرد فوق العاده هم تیمی هایش را دلیل اصلی صعود بارسا به نیمه نهایی جام حذفی برشمرد. اینیستا نیز توضیح داد: «ما شایستگی صعود به دور بعدی را داشتیم».

سرجیو بوسکتس بار دیگر با بازی خوب خود، ارتباط میان دفاع و حمله بارسا را آسان کرد. روشن بینی و موقعیت شناسی و هم چنین روان بودن عملکرد وی در پست خود، پس از هر بار حضورش در زمین مشخص تر می شود. این هافبک پس از بازی مقابل مالاگا گفت: «نتیجه منصفانه است. در واقع ما باید بازی را با گل های بیشتری می بردیم».

.: بوسکتس: «نتیجه عادلانه است؛ می توانستیم بیشتر گل بزنیم».  :.

بوسکتس در ادامه گفت: «در نیمه اول بازی رفت در بارسلونا و در کل 90 دقیقه امروز، ما می توانستیم به گل های بیشتری دست یابیم». زمانی که از وی در مورد افتادنش بر روی زمین که به نظر می رسید منجر به مصدومیت شده باشد پرسیده شد، بوسکتس گفت: «من بازی را بدون مشکل تمام کردم و می توانیم روز یکشنبه نیز بازی کنم».

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 508
  • بازدید کلی : 2,996