loading...
بارسایی ها
amin 55 بازدید : 10 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه

پزشكان باشگاه (كوگات و پرونا) در خصوص عمل جراحی آرتروسکوپی که بر روي زانوی كاپيتان انجام شده، به خبرنگاران توضيح دادند.

دكتر رامون كوگات و دكتر ريكارد پرونا جزئيات كاملي از جراحي كه عصر جمعه بر روي زانوي راست پويول انجام شد را ارائه دادند. البته آنها زمان مشخصی برای بازگشت پویول تعیین نکردند.

.: پزشك تيم: «زمان بازگشت پويول به خود او بستگي دارد» :.

دكتر كوگات به خبرنگاران گفت: «پويول تحت درمان خواهد بود و دوره نقاهت او ممكن است يك ماه و نيم، 2 و يا حتي 3 ماه به طول بينجامد». او همچنين بر طرز فكر مثبت پويول درباره اين مسئله نيز تاكيد كرد و مدافع 34 ساله را برای بازگشت سریع به میادین، امیدوار و خوشبین دانست.

amin 55 بازدید : 15 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)


ژاوی اقرار کرد که بارسا می بایست در نیمه دوم در سن سیرو محکم تر بازی می کرد. با وجود شکست 2-0 مقابل میلان، ژاوی هنوز به فرصت تیم برای صعود به دور یک چهارم نهایی خوش بین است. او احساس می کند که اگر این نسل طلایی یک اتفاق در کارنامه خود کم داشته باشد، آن یک بازگشت تاریخی و حماسی است.

ژاوی هرناندز حالت عمومی کمپ تیم را بعد از باخت 2-0 مقابل میلان در سن سیرو توصیف کرد. او در کنفرانس مطبوعاتی پنجشنبه گفت: «ما می دانستیم که بازی سختی خواهد بود. اما هنوز 90 دقیقه در نوکمپ مانده است و هر چیزی ممکن است. ما میتوانیم این کار را انجام دهیم». او همچنین اضافه کرد که: «ما نیاز داشتیم تا در نیمه دوم قوی تر بازی کنیم ... اشتباهات در لیگ قهرمانان اروپا گران تمام می شود».

.: ژاوی هرناندز: «حذف میلان کار سختی است، اما ما می توانیم این کار را انجام دهیم». :.

انتقاد از عملکرد تیمی

او درباره ی اشتباهات تیم در برابر میلان گفت: «ما قادر به استفاده از فضاهای ایجاد شده نبودیم. شاید بهتر بود شوت زنی از پشت محوطه را امتحان می کردیم ... باید با شناخت نحوه ی پخش شدن بازیکنان آنها در زمین، موقعیت ایجاد می کردیم ... لازم است این اشتباهات را تصحیح کنیم و به شدت تمرین کنیم تا از سد میلان بگذریم».

amin 55 بازدید : 14 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)


این بازیکن توانست تا تمرینات عادی را به همراه تیم در جلسه تمرینی روز پنجشنبه که با همراهی بازیکنانی که در سن سیرو به میدان رفتند برگزار شد، انجام دهد.

البته آدریانو به تمرین انفرادی پرداخت. این مدافع برزیلی به دلیل مشکل همسترینگ خود به میلان نرفته بود.

.: ویا به همراه تیم به تمرین پرداخت. :.

طبق معمول روزهای بعد از بازی، بازیکنانی که در بازی مقابل آث میلان به میدان رفته بودند، به تمرینات بازیابی معمول در زمین تمرینی خوان گمپر پرداختند. مهمترین خبر، بازگشت داوید ویا بود که به توصیه فیریوتراپ باشگاه در بارسلونا ماند و پس از مشکل کلیه هفته گذشته خود که باعث ضعف بدنی او شده بود، به تمرینات انفرادی پرداخت. ولی در روز پنجشنبه او توانست به هم تیمی هایش در جلسه تمرینی که برای بازیکنان حاضر در بازی تیم در سن سیرو برگزار شد، ملحق شود. بانوز از تیم ب نیز همراه تیم اول تمرین کرد.

amin 55 بازدید : 16 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

بازیکن جوان باشگاه بارسلونا با پشت سرگذاشتن بازیکنانی مثل چابی، کارلس پویول و ویکتور والدس، برترین بازیکن کاتالونیا در سال 2012 لقب گرفت

Els jugadors del Barça fent pinya / FOTO: ARXIU FCB

این بازیکن 24 ساله با پشت سرگذاشتن بازیکنانی مثل کارلس پویول، ویکتور والدس و چابی (که پارسال این عنوان را مال خود کرده بود) به عنوان برترین فوتبالیست سال 2012 کاتالونیا برگزیده شد تا به زودی جایزه اش را در سالن فوتبال کاتالونیا دریافت کند.برنده این جایزه بعد از بررسی آرای مردم و البته باشگاه های فوتبالی اعلام می شود و به بازیکنی که بیشترین رای را از میان بازیکنان کاتالان کسب کرده اهدا می شود.

البته به جز بهترین بازیکن سال کاتالونیا، بهترین سرمربی و بهترین داور هم جوایزی را دریافت می کنند. و به برترین های فوتسال کاتالونیا جوایزی اهدا می شود.

بوسکتس سالی رویایی را با تیم باشگاهی و تیم ملی کشورش پشت سرگذاشت و نقش مهمی در موفقیت بارسلونا در رقابت های جام حذفی و البته قهرمانی اسپانیا در رقابت های یورو2012 داشت.

روبرتو مارتینس سرمربی ویگان هم به عنوان سرمربی برتر کاتالان در سال 2012 انتخاب شد و سرخی روبرتو بازیکن جوان بارسلونا جایزه بهترین ستاره نوظهور کاتالونیا را کسب کرده است.

amin 55 بازدید : 9 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

خاویر ماسچرانو، بازیکن آرژانتینی باشگاه بارسلونا در پایان بازی شنبه شب تیمش مقابل سویا که با برد 1-2 تیم کاتالان به پایان رسید با شبکه کانال پلوس گفتگوی کوتاهی را انجام داد.

او با آنالیز این برد ارزشمند گفت:« شنبه شب ما می بایست به پیروزی می رسیدیم. به ویژه بعد از دریافت یک گل در بازی خانگی مان، آن هم در نیمه اول که باعث شد اول حریف به برتری برسد. خوشبختانه خیلی زود بازی را به تساوی کشیدیم و بعد از آن کنترل بازی را در دست گرفتیم

Mascherano, en una acció defensiva contra el Sevilla / FOTO: ALEX CAPARRÓS - FCB

ماسچرانو در پاسخ به سوالی در باره گلهای زیادی که بارسلونا از ماه ژانویه به بعد دریافت کرده گفت:« قطعا این چیزی است که باید از این نظر بهتر شویم. چون آسیب و خستگی زیادی را به همراه خواهد داشت. ما اشتباهاتی را مرتکب شدیم ولی فقط هم نباید ابعاد منفی ماجرا را دید. نکات مثبت زیادی هم وجوددارد. تیم ما صدرنشین جدول لالیگاست و برتری خوبی هم با تیم های بعدی داریم.تنها در دو بازی مساوی کرده ایم و یک بار تن به شکست داده ایم. مادر بازی با سویا فرصت های زیادی داشتیم. در نیمه اول آنها اول به گل رسیدند ولی ما توانستیم سه امتیاز بازی را مال خود کنیم

این ستاره آرژانتینی در مورد باخت بارسا مقابل میلان و بازی برگشت دو تیم که در نوکمپ برگزار خواهد شد گفت:« ما برای برگرداندن ورق به مصاف میلان می رویم .» و در مورد بازی حساس مقابل رئال مادرید در نوکمپ که از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری برگزار می شود هم گفت:« ما در بازی رفت به نتیجه خوبی (که تساوی 1-1 در برنابئو بود) دست یافتیم و حالا باید کار را درنوکمپ تمام کنیم

amin 55 بازدید : 20 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا بعد از برد 1-2 تیمش مقابل سویا با خبرنگاران صحبت کرد و درمورد مسائل مختلف، از جمله بازی بعدی تیمش مقابل رئال مادرید گفت.

مسی با تمجید از رئال مادرید گفت:«رئال تیم فوق العاده ای است و برای رسیدن به فینال کوپا دل ری باید در بالاترین سطح ممکن در بازی این هفته (دور برگشت مرحله نیمه نهایی) به مصاف رئال مادرید برویم

او به علاوه اعلام کرد که انتقاداتی که از رفتارش در پایان بازی با رئال در ورزشگاه برنابئو به گوش می رسید، تاثیری روی او نگذاشته و گفت:« با اطلاع از اینکه این حرفها از کجا می آیند، اصلا من را نگران نمی کنند

Messi va ser el convidat d''El Marcador' de Barça TV després del partit amb el Sevilla / FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

*بازی با سویا:« ما در بازی قبلی مان نتیجه خوبی کسب نکرده بودیم و این کاملا محسوس بود ولی توانستیم بازی را به جلو پیش ببریم. فکر نکردن به بازی با میلان سخت است. می دانیم که در بازی سن سیرو بهترین بازی ممکن را انجام ندادیم. هرچند که هدف ما عقب افتادن از حریف نبود

*جام حذفی:« در بازی با رئال باید بهترین بازی ممکن را مقابل یک حریف فوق العاده به نمایش بگذاریم. باید همان بازیهای قبلی مان را انجام دهیم و بدون آنکه بازی میلان یا بازی با سویا را در ذهن داشته باشیم، مثل همیشه کار کنیم

*انتقادات از او به خاطر آنچه در مادرید به وجود آمده:« اصلا به این موضوع فکر نمی کنم و تنها چیزی که فکرم را مشغول کرده رسیدن به فینال است. با دانستن اینکه این انتقادات از کجا می آیند، زیاد خودم را نگران نمی کنم.بازی با رئال حسابش جداست»

*خوش بینی:« در لیگ قهرمانان اروپا سرنوشت ما به خودمان بستگی دارد. نباید که نه به رئال و نه به میلان فکر کرد. مقابل ایتالیایی ها می توانیم واکنش نشان داده و به جریان رقابت برگردیم

*استراحت:« من سالهاست که به این وضعیت عادت کرده ام. زمانی که در بازی های پی در پی حضور دارم، اوضاعم بهتر هم می شود. بازی کردن همیشه بهتراز تمرین کردن یااستراحت کردن است.»

*گلزنی در تمام بازیهای باقی مانده:« من اصلا به این موضوع فکر نمی کنم. آنچه مهم است این است که اوضاع تیم خوب پیش برود. آنچه مردم در آینده به ارزیابی اش می پردازند، آن موفقیت هایی است که این تیم به دست خواهد آورد

* خلق موقعیت های بیشتر گلزنی:« در بازی با میلان موقعیت های زیادی خلق نکردیم. دربازی با سویا و با حضور ویا، فضاهای بیشتری برای من ایجاد شد.»

*بهترین گل مسی:« از نظر خودم بهترین گلهایم آن گلهایی است که در فینال لیگ قهرمانان اروپا زدم

amin 55 بازدید : 17 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

Cesc Fàbregas  / PHOTO: GERMÁN PARGA - FCB

 هافبک جوان بارسلونا که سر انجام پس از کش و قوس های فراوان آرسنال را ترک کرد حالا در باشگاه دوران نوجوانیش شاد است و مشتاقانه منتظر بازی با میلان در رقابتهای چمپیونزلیگ است.


سسک فابرگاس عنوان کرد که هیچ علاقه ای به ترک بارسلونا ندارد و می خواهد تا پایان دوران بازیگریش در بارسلونا فوتبال بازی کند. آرسن ونگر سرمربی آرسنال اخیرا گفته بود که این هافبک ملی پوش در آینده می تواند به آرسنال باز گردد اما سسک گفت از زندگی در باشگاه کنونیش خوشحال است.این بازیکن 25 ساله به خبرنگاران گفت: "من به بارسا برگشتم تا باقی دوران بازیگریم را در اینجا باشم. اگر به من بستگی داشته باشد و همه چیز خوب پیش برود من تا جایی که می توانم برای بازنشستگی در این تیم می جنگم."فابرگاس در ادامه در مورد چمپیونزلیگ و دیدارشان در یک هشتم نهایی در مقابل میلان صحبت کرد و اذعان کرد رقیب ایتالیایی ثابت خواهد کرد که آنها رقیب سختی خواهند بود. او گفت: "بسیار پیچیده خواهد بود. ما باید برای شکستشان در بهترین شکلمان باشیم. بازی با میلان کلیدی است چرا که ما می خواهیم به ومبلی برویم. ما معتقدیم که آنها  بخاطر بازیکنانشان و بخاطر تاریخشان حریف بسیار مشکلی خواهند بود. اگر 100% آماده نباشیم به مرحله بعد نخواهیم رفت. بازی رفت دو تیم 20 فوریه در سن سیرو برگزار خواهد شد.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 517
  • بازدید کلی : 3,005