loading...
بارسایی ها
amin 55 بازدید : 18 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

 

منبع: سایت رسمی باشگاه

این بازیکن اهل جزایر قناری روز گذشته اعلام کرد پسرش، برایان بدنیا آمده است.

«امروز پسرم برایان در بارسلونا بدنیا آمد، حال او و مادرش بسیار خوب است. این روز بسیار بزرگی و شادی برای خانواده ی من میباشد». اینگونه پدرو و شریک زندگیش کارول روز 4 آوریل خوشحالی خود را نشان دادند.

این پسر اهل جزایر قناری، پس از تعدادی از بازیکنان بارسا مانند والدس، پیکه و مسی که فرزندانشان اخیرا بدنیا آمدند، پدر شد.

پدرو بخاطر محرومیت و همچنین مصدومیت در پاریس حضور نداشت، او در حال گذراندن دوره ی نقاهت خود میباشد.

amin 55 بازدید : 9 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)


تیم مایورکا دومین تیم از انتهای جدول با هدایت گرگوریو مانزانو در حالی‌ در نیوکمپ به مصاف بارسا می رود که در دیدار قبل خود با تیم انتهای جدولی دپورتیوو شکست خورده‌ است.

مایورکا از ساعت 22 (00:30 به وقت ایران) در حالی‌ به دیدار بارسا می رود که نیاز مبرمی به امتیاز دارد. آنها دومین تیم از انتهای جدول هستند و تنها 3 امتیاز با منطقه امن فاصله دارند. با دریافت 58 گٔل در این فصل و میانگین 2 گٔل در هر بعضی‌ آن‌ها دومین خط دفاع ضعیف را به خود اختصاص داده اند. برترین گلزن این تیم حامد (8) و ویکتور کاسادسوس (7) هستند که به بازی‌ هوایی‌ این تیم اهل جزایر بالئاری قدرت داده اند.

.: مایورکای زخم خورده از نیوکمپ امتیاز می خواهد:.

پس از شکست در برنابئو (4-2) و باخت مقابل تیم انتهای جدولی‌ دپورتیوو لاکرونیا (3-2) در خانه به نظر می رسد که فرم خوب آنها بعد از پیروزی مقابل سویا (۲-۱) و گرانادا (۲-۱) به پایان رسیده است. از زمانی‌ که مربی‌ جدید جانشین خواکین کاپاروس شده است وی توانسته به همراه جزیره نشینان ۲ برد، یک تساوی به دست بیاورد و در چهار بازی نیز مغلوب حریفان شده است.

amin 55 بازدید : 9 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه
 

لیونل مسی به دلیل آسیب دیدگی عضله همسترینگ قادر به حضور در دیدار برابر مایورکا نخواهد بود. وضعیت مسی برای بازی برگشت با پاریس سن ژرمن هنوز مشخص نیست و به روند درمان بستگی دارد.

کادر پزشکی باشگاه بارسلونا اعلام کرد، مصدومیت عضله همسترینگ قطعا مانع از حضور ستاره آرژانتینی بارسلونا در دیدار مقابل مایورکا خواهد شد. وضعیت حضور مسی در دیدار برگشت مقابل پاریس سن ژرمن نیز بستگی به چگونگی پیشرفت مراحل درمانی دارد.

.: مسی بازی مایورکا را از دست داد:.

مهاجم بارسلونا در دقایق پایانی نیمه نخست بازی، در عضله پای خود احساس کشیدگی کرد و نتوانست نیمه دوم را آغاز کند تا فابرگاس جایش را بگیرد.

amin 55 بازدید : 12 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه
 

کمک مربی آبی اناری ها تساوی 2-2 را نتیجه خوبی دانست و در عین حال اظهار کرد: «کمی ناراحتیم، چرا که با توجه به سختی های این بازی، برد در دستان ما بود».

رورا در نشست خبری پس از تساوی 2 بر 2 مقابل پاریس سن ژرمن در دیدار رفت، گفت: «مثل همیشه در انتظار بازی برگشت می نشینیم. ما سعی می کنیم که دروازه آنها را بگشاییم و کار را برای آنها دشوارتر کنیم. در بازی برگشت آنها با جو سنگین ورزشگاه و حمایت هواداران ما روبرو خواهند شد. ما برای پیروزی به میدان می رویم»».

.: جوردی رورا: « باید اشتباه های داوری را فراموش کنیم» :.

تصمیمات جنجالی

رورا با انتقاد از عملکرد داور گفت: «تصمیم های مشکوک و جنجالی در این بازی گرفته شد که من اطمینان دارم به ضرر ما تمام شد. باید به حرکت خود در این مسیر ادامه دهیم و این اشتباه ها را فراموش کنیم».

amin 55 بازدید : 11 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه

ژاوی هرناندز و و جوردی آلبا به آمادگی لازم رسیده‌اند و نام آن ها در لیست ۲۱ نفره تیم برای رویارویی با پاريس سن ژرمن در ديدار رفت از مرحله‌ي يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا به چشم مي‌خورد.

ژاوی و آلبا برای دیدار سه شنبه شب لیگ قهرمانان مقابل PSG به پاریس سفر خواهند کرد. مصدومیت همسترینگ پای راست ژاوی برطرف شده است و آلبا هم صبح يك‌شنبه چراغ سبز را از كادر پزشكي دريافت كرد. این بدان معنی‌ است که همه ۲۱ بازیکن تیم از جمله والدس که در دیدار با سلتا محروم بود برای این مسابقه آماده هستند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ويلانوا هدايت تمرين را بر عهده داشت

ویلانوا هدایت جلسه تمرین بعد ازظهر روز یک شنبه صبح را بر عهد داشت. این دومین جلسه تمرین او از زمان بازگشتش از آمریکا بود. ژاوی و آلبا به طور عادی با تیم تمرین کردند. در این جلسه تمرین چا، اویر، دلوفئو و له نیز از تيم دوم حضور داشتند.

amin 55 بازدید : 12 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه
 
مهاجم آرژانتینی بارسلونا از نتیجه تساوی مقابل سلتاویگو ابراز تاسف کرد و گفت: «باید شرایط را به نفع خود تغییر دهیم، نمی توانیم تمرکز خود را از دست بدهیم».

لیونل مسی دست به رکورد شکنی دیگری زد و آمار گلزنی خود در لالیگا را به 19 بازی متوالی رساند. مسی بارسا را در بالایدوس یک بار از حریف پیش انداخت ولی بازی در پایان 2-2 مساوی شد.

.: مسی: «بازی پس از دیدارهای ملی سخت است»:.

مسی با ابراز تاسف از این تساوی گفت: «من به قدر کافی خوش شانس بودم که موفق به گلزنی شدم و توانستم به تیم در این بازی کمک کنم ولی چیزی که ما از این مسابقه می خواستیم، پیروزی بود. پیروزی در دقایق پایانی از دست رفت ولی ما باید شرایط را به نفع خود تغییر دهیم و نباید تمرکز خود را از دست دهیم».

amin 55 بازدید : 18 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه
 

جانشین تیتو با رد این ادعا که تیم در بازی با سلتا به فکر دیدار مقابل پاریس سن ژرمن بوده، از عملکرد شاگردانش دفاع کرد.

جوردی رورا پس از تساوی ۲-۲ با سلتا در بالایدوس،گفت: «در این برهه زمانی از فصل، هر مسابقه ای پیچیده است. ما سخت‌ترین کار را که واکنش نشان دادن بود، انجام دادیم اما این فوتبال است و آنها از روی معدود موقعیت‌هایی‌ که داشتند بازی‌ را به تساوی کشیدند».

.: رورا: «به فکر بازی با PSG نبودیم»:.

وی افزود: «قبل از آغاز بازی‌ گفتم که این یک مسابقه مهم است. ما به پیروزی بسیار نزدیک بودیم، ولی‌ به خوبی‌ دفاع نکردیم. فکر نمی کنم که بازیکنان حواس شان به بازی سه شنبه بوده باشد».

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 482
  • بازدید کلی : 2,970