loading...
بارسایی ها
amin 55 بازدید : 9 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

                                                                        منبع: سایت رسمی باشگاه


کادر پزشکی باشگاه اعلام کرد که ژاوی هرناندز از ناحیه همسترینگ پای راست خود دچار مصدومیت شده و این هافبک ملی پوش به درمان فیزیوتراپی مشغول است.

ژاوی روز پنج شنبه تحت معالجات فیزیوتراپی باشگاه قرار گرفت و طبق اخبار منتشر شده، آمادگی او برای حضور در زمین در بازی بعد به میزان بهبودی خودش بستگی خواهد داشت.

.: موج مصدومیت به ژاوی رسید!:.

هافبک ملی پوش بارسلونا در ماه فوریه نیز با مصدومیتی مشابه مواجه شده و تعدادی از دیدارهای لالیگا و همچنین بازی دوستانه تیم ملی اسپانیا در دوحه را از دست داده بود.
amin 55 بازدید : 12 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه


مهاجم بارسلونا به دلیل آسیب دیدگی 7 تا 10 روز شانس حضور در مستطیل سبز را از دست داد تا در دیدار برابر سلتاویگو غایب باشد.

پدرو به دلیل مصدومیت بازی شنبه مقابل سلتاویگو در لالیگا را قطعا از دست خواهد داد. حضور او در دیدار برابر مایورکا نیز در هاله ای از ابهام است. آزمایش های پزشکی نشان داد که پدرو دچار کشیدگی خفیف عضله ساق پا شده و به این ترتیب تا 10 روز اجازه حضور در زمین را ندارد.

.: ویروس فیفا و مصدومیتی دیگر :.

پدرو در دیدار مقابل فرانسه در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 در دقیقه 75 مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

amin 55 بازدید : 20 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه

مردان تیتو ویلانووا با نتایجی بسیار عالی در لالیگا (با اختلاف 13 امتیاز در صدر جدول) و اعتماد به نفسی مضاعف پس از پیروزی 4-0 برابر آث میلان در لیگ قهرمانان برای به ثمر نشاندن تلاش خود آماده هستند.

شمارش معکوس نهایی آغاز شده و زمان آخرین تلاش ها برای تصاحب قهرمانی های این فصل فرا رسیده است. کمی بیشتر از دو ماه به پایان فصل 2012-2013 ، آبی اناری ها در نبرد بر سر دو رقابت قرار دارند؛ لالیگا و لیگ قهرمانان.

.: بارسلونا آماده برای آخرین تلاش ها در این فصل:.

پیشتاز در لالیگا

بارسلونا در حالی با 13 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارد که هنوز 10 بازی تا انتهای فصل باقی است. با 30 امتیاز باقی مانده از 10 بازی، بارسا برای قهرمانی تنها به 18 امتیاز احتیاج دارد. با این وجود 5 بازی از 10 بازی باقیمانده که در نوکمپ برگزار می شوند نیز اهمیت چندانی نخواهند داشت. تیم های که بارسا خارج از خانه به مصاف آنها می رود مالاگا (هفنه سی ام)، لوانته (هفته سی و دوم)، بتیس (هفته سی و چهارم)، وایادولید (هفته سی و ششم) و مالاگا (هفته سی و هشتم) هستند. در مقابل بارسا در خانه پذیرای زاراگوزا (هفته سی و یکم)، بیلبائو (هفته سی و سوم)، اتلتیکو مادرید (هفته سی و پنجم) و اسپانیول (هفته سی و هفتم) خواهد بود.

amin 55 بازدید : 19 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه


خوزه مورینیو که اکنون سرمربی تیم رئال مادرید است، در زمان حضورش در بارسلونا توانست افتخاراتی را به همراه آبی اناری ها کسب کند.

بیست و چهارم مارس 1998، زمانی بود که ژاوی هرناندز نخستین بار برای تیم اصلی بارسلونا به میدان رفت و امسال نیز پانزدهمین سالگرد حضور ژاوی در نیم نخست بارسلونا است. آن بازی در چهارچوب بازی های جام کاتالونیا و در ورزشگاه خانگی یه اییدا، یعنی کمپ دسپورتس برگزار شد. در حالیکه سرمربی کنونی بارسلونا، تیتو ویلانووا نیز در زمین حاضر بود و ژاوی نیز تمام نود دقیقه را برای بارسلونا بازی کرد و در برد 2-1 تیمش و صعود به فینال نقش کلیدی داشت.

.: پانزده سال از اولین بازی ژاوی هرناندز گذشت:.

بازی با هدایت مورینیو

نکته جالب دیگری هم در آن روز وجود داشت. خوزه مورینیو که اکنون هدایت رئال مادرید را بر عهده دارد، هدایت بارسا را بر عهده داشت و به جای لوییس فن خال بروی نیمکت تیم حاضر شد. وی در مصاحبه خبری پس از بازی گفت: «همه بازیکنان لوییس را به خوبی می شناسند و فلسفه فکری او را باور دارند که این مساله نشان می دهد که وی تا چه حد روی بازیکنان تاثیرگذار است».

amin 55 بازدید : 14 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه


سرمربی بارسلونا پس از دو ماه غیبت به دلیل معالجات پزشکی در نیویورک، صبح روز سه شنبه ساعت 8:05 (به وقت محلی) وارد فرودگاه ال پرات بارسلونا شد.

جوردی رورا و آرلی آلتیمیرا که در فرودگاه به ویلانووا ملحق شده بودند، در جلسه تمرین عصر سه شنبه حضور داشتند.

.: تیتو فعلا استراحت می کند:.

استراحت خانگی

سرمربی بارسلونا مستقیم به خانه رفت تا به استراحت بپردازد. تیم عصر سه شنبه در زمین سیوتات اسپورتیوا تمرین کرد ولی این تمرین نیز بر عهده جوردی رورا و آرلی آلتیمیرا بود. دلیل این موضوع این بود که ویلانووا به تدریج سکان هدایت تیم را در دست بگیرد.

amin 55 بازدید : 20 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت یوفا


کمیته انضباطی یوفا با قبول فرجام خواهی باشگاه پاریس سن ژرمن برای کاهش محرومیت زلاتان ابراهیموویچ اعلام کرد این مهاجم سوئدی می تواند در دیدار رفت مقابل بارسلونا به میدان برود.

باشگاه پاریس سن ژرمن از یوفا درخواست کرده بود که محرومیت ابراهیموویچ به یک جلسه کاهش پیدا کند که یوفا نیز با این درخواست موافقت کرد.

.: لطف یوفا به پاریس سن ژرمن با بخشش محرومیت ایبرا:.

این بخشش در حالی صورت گرفت که پیش از این کمیته انضباطی یوفا تشخیص داده بود که حرکت ابراهیموویچ پس از دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل والنسیا غیرورزشی بوده و به همین دلیل او را یک جلسه دیگر نیز محروم کرده بود.

amin 55 بازدید : 12 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه


ژاوی هرناندز که بیش از هر بازیکن دیگری در باشگاه قهرمانی به دست آورده است (۲۰)، در شرف برابری با رکورد پاکو جنتو اسپانیایی قرار دارد.

اگر سه عنوان قهرمانی این هافبک با تیم ملی‌ اسپانیا را به ۲۰ عنوان کسب شده وی با بارسا اضافه کنیم، ژاوی تنها یک جام با رکورد ۲۴ جام کسب شده که توسط جنتو‌ - اسطوره رئال مادرید - به ثبت رسیده، فاصله دارد.

.: ژاوی در یک قدمی رکورد قهرمانی های جنتو:.

او در ۲۱ آگوست ۲۰۱۱ در تعداد عناوین قهرمانی از گیلرمو آمور پیشی‌ گرفت. حال و ۱۵ سال بعد از اولین بازی اش برای بارسا، ژاوی ۲۰ جام قهرمانی را در بارسا بالای سر برده است و در شرف برابری با رکورد اسطوره رئال مادرید است. پاکو جنتو - کسی‌ که ۲۳ عنوان باشگاهی و یک عنوان ملی(قهرمانی جام ملت های اروپا 1964)دارد.

amin 55 بازدید : 19 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه


تیم بارسلونا هفته آینده دو رویداد مهم پیش رو دارد؛ مصاف با سلتاویگو در روز شنبه در رقابت های لالیگا و پس از آن سفر به پاریس برای دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پاریس سن ژرمن در روز سه شنبه.

تیم طی این مدت شش جلسه تمرین برگزار خواهد کرد که نخستین جلسه بدون حضور ملی پوشان خواهد بود. آخرین جلسه تمرین هم در پاریس و پیش از بازی برابر پاریس سن ژرمن انجام می شود.

.: عید پاک امسال آبی و اناری ها در ویگو و پاریسبارسلونا:.

بارسلونا دو بازی خارج از خانه را در هفته عید پاک انجام خواهد داد؛ ابتدا روز شنبه از هفته بیست و نهم لالیگا در ورزشگاه بالایدوس به مصاف سلتاویگو می رود. سپس روز سه شنبه، از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در خانه پاریس سن ژرمن به میدان می رود. هدف از بازی اول، حفظ پیشتازی در لالیگا است، در حالیکه هدف بازی دوم کسب نتیجه ای مناسب برای رویارویی با سن ژرمن در نیوکمپ است.

amin 55 بازدید : 16 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه


آزمایش های پزشکی نشان داد آلبا به دلیل مصدومیت عضله همسترینگ 7 تا ده روز قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود.

تیم پزشکی‌ باشگاه تأیید کرد که آلبا از کشیدگی عضله همسترینگ پای راست رنج می برد. این مدافع روز جمعه در نیمه دوم بازی‌ مقابل فنلاند در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی‌ دچار این مصدومیت شد.

.: آلبا 7 تا 10 روز خانه نشین شدملی‌پوشان:.

وی به طور حتم بازی‌ روز سه شنبه اسپانیا مقابل فرانسه را از دست می دهد و حضورش در بارسا مقابل سلتا و پی‌ اس‌ جی‌ در هاله ای از ابهام است.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 513
  • بازدید کلی : 3,001