loading...
بارسایی ها
amin 55 بازدید : 11 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

París Saint-Germain - FC Barcelona. Foto:FCB

مالاگا - دورتموند؛ بازی رفت در لاروزالدا اسپانیا

رئال مادرید - گالاتاسرای؛ بازی رفت در سانتیاگو برنابئو اسپانیا

پاریسن ژرمن - بارسلونا؛ بازی رفت در پارک دو پرنس فرانسه

بایرن مونیخ - یوونتوس؛ بازی رفت در آلیانس آرنا آلمان

 

amin 55 بازدید : 12 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه

بارسلونا در مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف پاریسن‌ژرمن برود. زوبیزارتا در این مورد گفت: «پاریسن‌ژرمن تیمی است که به دنبال جایگاهی در بین بزرگان اروپا می‌گرد، این تیم بازیکنان با استعداد و باتجربه زیادی دارد. آن‌ها حریف سرسختی در مرحله حذفی خواهند بود

Andoni Zubizarreta / FOTO: ARXIU FCB

در حساس‌ترین بازی این مرحله بایرن باید با یوونتوس دیدار کند. زوبی در مورد آن بازی گفت: «این دو تیم، دو تیم بزرگ با تاریخ قوی هستند و در شرایط خوبی به سر می‌برند. این بازی زیبایی خواهد بود

زوبی در پایان اضافه کرد که بارسلونا روز یک‌شنبه با رایو دیدار دارد و بازیکنان در حال حاضر روی آن بازی تمرکز کرده‌اند.

amin 55 بازدید : 16 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه


بارسا از لحاظ مالکیت توپ (69%) و پاسهای صحیح (84%) با فاصله بسیار زیادی نسبت به سایر تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در صدر قرار دارد.

بارسا همچنین از لحاظ بازی جوانمردانه با 64 خطا در 8 بازی (میانگین 8 خطا در هر بازی) بهترین آمار را دارد. از بین 8 تیمی که به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند، آبی و اناری ها به طور میانگین با در نظر گرفتن تمام فاکتورها تاکنون عنوان بهترین تیم را به خود اختصاص داده اند.

.: برتری قاطع بارسا در بین هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان از نگاه آمار :.

مثل همیشه، بارسا، با توجه به روش بازی تیم، از نظر مالکیت توپ با 69% و پاسهای صحیح با 84% در صدر جدول قرار دارد.بایرن مونیخ با مالکیت توپ 58% و پاسهای صحیح 77% با اختلاف زیادی در رده دوم ایستاده است.

amin 55 بازدید : 10 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه


آندرس اینیستا، که در نیمه دوم تعویض شد، در دقیقه 63 بازوبند کاپیتانی را به بازیکن آرژانتینی داد تا لیونل مسی برای اولین بار در بازیهای رسمی بارسلونا بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد و ركورد گلزني خود را به هجده بازي پياپي رساند.

در بازی مقابل رایو وایکانو در نیوکمپ، اينيستا هنگامی که در دقیقه 63 تعویض شد، بازوبند کاپیتانی را به مهاجم آرژانتینی داد. غیبت سه کاپیتان اول بارسلونا در ترکیب اصلی (پویول و ژاوی به علت مصدومیت و والدس به علت محرومیت) باعث شد که اینیستا در ابتدای بازی کاپیتان آبی و اناری ها باشد.

.: هجدهمين بازی پياپی با گلزنی كاپيتان مسی :.

هنگامی که بازی با نتیجه ی 3 بر صفر به سود بارسا در جریان بود و نتیجه بازی تقریباً مشخص بود، با تعویض اینیستا بازوبند کاپیتانی به مسی رسید. مسی قبل از این در بازیهای دوستانه بازوبند کاپیتانی را به دست بسته بود.

amin 55 بازدید : 15 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه

اریک آبیدال به یک الگوی جنگندگی بین اهالی فوتبال تبدیل شده است. فردی که زمانی که دچار سرطان شد، اکثر افراد تصور داشتند که این به معنای پایان دوران فوتبال او خواهد بود. ولی آبیدال به زمین مسابقه بازگشت و جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به همراه بارسلونا بالای سر برد. ولی سال گذشته وی تحت عمل پیوند کبد قرار گرفت. این بار کمتر کسی تصور داشت که او بتواند بار دیگر در زمین فوتبال بازی کند.

 Abidal, contra l'Istres. FOTO: MIGUEL RUIZ-FCB.

ولی در همین شرایط باشگاه بارسلونا قرارداد آبیدال را تمدید کرد و نام او را در لیست بازیکنان این فصل خود قرار داد. امروز و پس از بیش از 1 سال از زمان عمل پیوند کبد آبیدال، او توانست بار دیگر به میدان مسابقه بازگردد.

آبیدال امروز در بازی دوستانه تیم ب بارسلونا در مقابل باشگاه ’ایسترس‘ فرانسه، در ترکیب اصلی بارسلونا به میدان رفت. جاناتان دوس‌سانتوس، هافبک جوان تیم بارسلونا دیگر بازیکن تیم اصلی بود که در ترکیب اصلی تیم ب بارسا در این بازی دوستانه قرار گرفته بود.

هر دوی این بازیکنان 65 دقیقه در میدان حضور داشتند.

amin 55 بازدید : 13 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه

دیروز در مقابل رایووایکانو، ال‌گواخه گل اول بارسلونا را به ثمر رساند و پس از آن دو پاس گل برای مسی ارسال کرد داوید ویا در این باره گفت :«من دوست دارم که با گل‌های خود قادر به کمک به تیم باشم . من می‌خواهم به گلزنی ادامه دهم و بیشترین توانایی خود را در اختیار تیم قرار دهم. من خوشحالم که قادر بودم به مسی کمک کنم که گل بزند. ما در زمین به خوبی یکدیگر را می‌فهمیم

David Villa, a Barça TV. FOTO: MIGUEL RUIZ-FCB.

او در ادامه ی صحبت های خود گفت : «ما احساس خستگی داشتیم که به دلیل بازی سه‌شنبه مقابل میلان بود. در بازی امشب نیز کار دشواری پیش رو داشتیم، زیرا رایو تیم قوی است. آن‌ها برای کسب مالکیت توپ تلاش کردند و ما مجبور بودیم آن‌ها را تحت پرس قرار دهیم

amin 55 بازدید : 14 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت توتال بارسا


درخواست کاهش چهار جلسه محرومیت باشگاه بارسلونا برای ویکتور والدس که در روز جمعه بعد از بازی مقابل رئال مادرید کارت قرمز دریافت کرد، توسط کمیته استیناف پادشاهی فدراسیون فوتبال اسپانیا رد شد.

والدس بلافاصله بعد از سوت پایان بازی به سمت داور رفت و از وی به شدت انتقاد کرد، بصورتی که از دید لاسا پرز، داور بازی نامناسب بود. وی ابتدا به والدس کارت زرد و سپس کارت قرمز نشان داد و همچنین رفتار او را در گزارش مسابقه ثبت کرد.

.: رد درخواست کاهش محرومیت برای والدس :.

والدس در دو بازی‌ آینده تیم مقابل تیم‌های سلتاویگو و مایورکا محروم خواهد بود و به احتمال زیاد به جای او از پینتو در ترکیب اصلی‌ استفاده خواهد شد. اگر از مصدومیت یا آماده نبودن او صرف نظر کنیم، احتمالا بازی بعدی والدس برای بارسلونا در روز ۲ آوریل مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان خواهد بود.

amin 55 بازدید : 10 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه


تعدادی از اعضای باشگاه سن ژرمن نظراتی در مورد مواجهه با بارسلونا در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا ارائه کرده اند. آنجلوتی از این قرعه خوشحال است ولی لئوناردو اظهار داشت: «این دشوار ترین قرعه ای بود که می توانستیم با آن مواجه شویم».

بارسلونا و پاریس سن ژرمن در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان رو در روی هم قرار می گیرند. حریف فرانسوی در هشت سال گذشته، از فصل 1994-1995 تاکنون اولین باری است که در این مرحله قرار می گیرد. آنها با شکست والنسیا در مرحله قبل به این مرحله راه یافتند. این در حالیست که بارسا با پیروزی برابر میلان به این مرحله پای گذاشته است. این بازی دو تیم پیشتاز را در لالیگا و لیگ یک فرانسه برابر هم قرار می دهد.

.: واکنش پاریس سن ژرمن به قرعه بارسلونا در لیگ قهرمانان :.

بسیار خوشحالیم

به نظر می رسد کارلو آنجلوتی، سرمربی که تا کنون دو بار با هدایت آث میلان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده از رو برو شدن با حریفی که هر کسی از مواجه با آن می ترسد، خوشحال است. او گفت: «ما می دانیم که بازی بسیار سختی خواهد بود و ما باید بهترین و پر قدرت ترین بازی خود را ارائه کنیم. این بازی با بازی دوستانه ای که در ماه آگوست بازی کردیم (دیداری که بارسا در ضربات پنالتی پیروز آن شد) بسیار متفاوت است. در این بازی شرایط به نفع بارسا است».

amin 55 بازدید : 11 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

آدریانو که در بازی دیشب مقابل رایو وایکانو در ترکیب اصلی بارسلونا قرار داشت تا دانی آلوس به استراحت بپردازد، از ناحیه عضله دو سر ران پای راستش دچار مصدومیت شد . این مصدومیت زمانی اتفاق افتاد که او تلاش می کرد تا پاس اینیستا را دریافت کند.

Adriano ha patit una nova lesió muscular contra el Rayo Vallecano / FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

بررسی های ابتدایی حکایت از آن دارد که آدریانو بین 4 تا 6 هفته از میادین دور خواهد بود. مصدومیت آدریانو همراه با پویول که با انجام عمل آرتروسکوپی برای حدود یک و نیم ماه از میادین به دور است، به منزله ضربه بزرگی به خط دفاعی تیم خواهد بود.

این درحالی است که بارسلونا این روزها باید خود را برای دو بازی حساس رفت و برگشت در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن آماده می کنند.

 البته آدریانو در ماه های اخیر با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم کرده و به نظر می رسد که از نظر فیزیکی در اوج نبوده است و کوچکترین برخوردی، عملا منجر به مصدومیت او می شده .

 

 

amin 55 بازدید : 14 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

منبع: سایت رسمی باشگاه


نماینده فرانسه پس از صرف 240 میلیون یورو و پشت سر گذاشتن دو فصل برای اولین بار پس از نوزده سال موفق به حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شده است.

پاریس سن ژرمن، حریف بعدی بارسا در لیگ قهرمانان، دوباره یکی از غولهای اروپا به شمار می رود. از سال 2011، زمانی که ناصر الخلافی، مالک جدید باشگاه شد، باشگاه نه تنها در فرانسه بلکه در اروپا به یکی از قدرت های بزرگ تبدیل شده است. خرید بازیکنان بسیار خوبی همچون ابراهیموویچ، تیاگو سیلوا، پاستوره، لاوتزی و لوکاس مورا و همچنین قرارداد نمادین با دیوید بکام موجب شد تا پس از 19 سال غیبیت، آنها برای انتقام بازگردند.

.: نگاهی به پیشینه پاریس سن ژرمن یکی از غول های قاره سبز :.

سرمایه گذاری هنگفت

یکی از عمده ترین دلایل بازگشت قدرت به این باشگاه ، میزان سرمایه گذاری عظیمی بود که توانست برای جذب بازیکنان هزینه کند. در تابستان 2011، پاری سن ژرمن با هزینه 240 میلیون یورویی تیمی متشکل از ستاره های یادشده را دست و پا کرد که بازیکنانی همچون وراتی، فن در ویل و گامیرو نیز در این لیست قرار داشتند. آنها همچنین سرمربی پر افتخاری را در اختیار دارند که با میلان در سالهای 2003 و 2007 موفق به کسب عنوان قهرمانی در قاره اروپا شده و توانسته به تیم فرمی منسجم ببخشد و فوتبالی هجومی را به بازیکنان دیکته کند. ابراهیموویچ و لاوتزی دو بازیکن استثنایی هستند که در این تیم فرانسوی کارهای تیمی بسیار خطرناکی را شکل می دهند. چیزی که بارسا باید این موضوع را در ذهن خود داشته باشد.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 499
  • بازدید کلی : 2,987